کارآفرین و سرمایه کارآفرینانه

کارآفرینی از منظر ارزش های دینی و سرمایه اجتماعی

کارآفرین و سرمایه کارآفرینانه

کارآفرینی از منظر ارزش های دینی و سرمایه اجتماعی

کارآفرین و سرمایه کارآفرینانه

پیشرفت ایرانی اسلامی به عنوان گفتمان و خواست عمومی، راهبرد اساسی و مبنای همه قوانین و رویه های حاکمیتی باید باشد. جامعه نیازمند آموزش و ترویج کارآفرینی با رویکرد تفکر دینی و توسعه کسب و کارهای کارآفرینانه بر مبنای سرمایه انسانی، اقتصادی و اجتماعی ایرانی است

مشکل سوء مدیریت است

چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۱۱ ق.ظ

امروز صبح (چهارشنبه 27 دیماه 1391)با دقت بیانات ریس جمهور محترم را مانند همیشه گوش کردم. ای کاش بصیرت و صداقت و همدلی عملی مردم در درک مشکلات و واقعیت های ایران و جهان چراغ راه همه کارگزاران نظام اسلامی می شد.

بیان مزیت های خدادادی سرزمین ایران و آرزوها برای همه بسیار روشن و مبرهن است. اما سوال بزرگ این است که چرا باید کشورمان علی رغم وجود استعدادهای انسانی و سرزمینی با سوء مدیریت ها در حل مشکلات نتواند آنگونه که بایسته است عمل نماید؟

تعیین چگونگی نطق رییس جمهور با قانون است
شاید جنابعالی در پایان دوره دوم ریاست جمهوری خود تازه به این واقعیت ها رسیده اید؟! امادلسوزان نظام و کشور هر روز فریاد می زنند که جایگاه کشور ما بعد از 34 سال از انقلاب ماندگار خمینی کبیر(ره) و وضع معیشت و کسب و کار مردم اینگونه شایسته نیست.

بیان آرزوهای خوب بسیار پسندیده است و کیست که نداند اما مهمتر از آن ارایه راه کار علمی و عملی است.

الان که این کامنت را نوشتم حدود ساعت 11:06 نمایندگان مشغول بیان ان قولت ها خود را در نقد سخنان رئیس جمهور می باشند.

سخنان آنان هم تکرار مکرر سخن بی عمل و مصداق است. اینکه کلی وقت می گذارند قانون تصویب می کنند هنوز جوهر امضاء ابلاغ اجرا آن خشک نشده قانونی تصویب می کنند که اجرای آن را به تعلیق برده یا متوقف می کند.

خلاصه اینکه بزرگترین مشکل کشور ما به نظر بنده مشکل سوء مدیریت است و اینکه حب دنیا انسان های نالایق را که به ناحق در جایگاه مدیریتی قرار گرفته اند نمی گذارد که کار علمی، متعهدانه و صداقانه را اساس پیشرفت و عاقبت به خیری ملت و کشور بدانند.


صدای عمل از هر فریادی بلندتر است 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۱/۱۰/۲۷
  • ۶۳۷ نمایش

مدیریت

کشور

ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی