کارآفرین و سرمایه کارآفرینانه

کارآفرینی از منظر ارزش های دینی و سرمایه اجتماعی

کارآفرین و سرمایه کارآفرینانه

کارآفرینی از منظر ارزش های دینی و سرمایه اجتماعی

کارآفرین و سرمایه کارآفرینانه

پیشرفت ایرانی اسلامی به عنوان گفتمان و خواست عمومی، راهبرد اساسی و مبنای همه قوانین و رویه های حاکمیتی باید باشد. جامعه نیازمند آموزش و ترویج کارآفرینی با رویکرد تفکر دینی و توسعه کسب و کارهای کارآفرینانه بر مبنای سرمایه انسانی، اقتصادی و اجتماعی ایرانی است

ثبت نام کارگاه کارآفرینی خانگی

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۳۸ ب.ظ

اولین روبداد کارآفرینی خانگی (کسب و کارهای خانگی) در 30 دی ماه 1394 با حضور کارجویان و علاقمندان با مرور قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی توسط مهندس سعدی مدیرعامل مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی نوآوران خلاق پارسی و با حضور اساتید دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، نمایندگان وزارت تعاون، کار و رفه اجتماعی، صندوق کارآفرینی امید و جمعی از کارآفرینان د رحوزه کسب و کارهای خانگی برگزار شد.

نظر به درخواست های متعدد کارجویان و کسانی که به هر دلیل موفق به حضور در کارگاه مذکور نشدند، انشاء الله دومین کارگاه علمی و کاربردی کارآفرینی خانگی(Home Business) توسط مهندس سعدی با حضور اساتید خبره و مشارکت فعال نهادها و تشکل های ذیربط ، انجمن صنفی کارفرمایی مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی استان تهران، کارآفرینان موفق در حوزه کسب و کارهای خانگی در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل ، برگزار خواهد شد.

  • شیوه اجراء و هزینه کارگاه

  1. کارگاه در دو بخش تئوری و عملی برگزار خواهد شد. در بخش اول کارگاه که با حضور اساتید برجسته رشته کارآفرینی برگزار می­گردد، مفاهیم، الزامات و الگوهای کارآفرینی خانگی براساس جدیدترین یافته ­های علمی ایران و جهان برای حاضرین بیان و تبین خواهد گردید. در بخش دوم کارگاه ضمن معرفی طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی مصوب هیات محترم دولت، کارآفرینان نخبه و صاحب صلاحیت با بیان چگونگی طراحی و راه اندازی کسب و کار خود در حوزه مشاغل خانگی برای حاضرین تجربیات عملی خود را بیان می نمایند.
  2. تاکید طراح و مجری کارگاه بر ارتقاء کیفی محتوا و شاخص های اثربخشی کارگاه است و لذا ظرفیت پذیرش متقاضیان محدود بوده و  براساس اولویت ثبت نام تا مرحله تکمیل ظرفیت انجام خواهد شد.
  3. به کلیه شرکت کنندگان در کارگاه گواهی معتبر اعطا خواهد گردید.
  4. هزینه­ ثبت نام مبلغ 75 هزار تومان است که شامل :   "بسته ویژه  آموزشی و ترویجی اهدایی با موضوع مفاهیم کارآفرینی و چگونگی راه اندازی کسب و کارها در حوزه مشاغل خانگی" + بسته پذیرایی ( ناهار و میان وعده) می باشد.
  5. تخفیف ویژه برای ثبت نام جمعی و نهادی و نیز دانشجویان در شهریه ثبت نام محاسبه خواهد شد.
  • زمان و مکان برگزاری و نحوه ثبت نام متقاضیان کارگاه

  1. زمان برگزاری کارگاه  : روز پنجشنبه مورخ 18 شهریور 1395 از ساعت 8/30 تا 18 
  2. مکان برگزاری کارگاه "کارآفرینی خانگی(کسب و کار خانگی)" : مرکز شهر تهران  
  3. ثبت نام از طریق واریز نقدی شهریه ثبت نام به شماره حساب 700785958086 و یا شماره کارت بانک شهر 5047061003216823 بنام وحید سعدی و ارسال تصویر فیش واریزی به نشانی ایمیل Drsadi46@gmail.com و یا نمابر به شماره تلفن  77631510 ، انجام خواهد شد.

کانال تلگرام : 

https://telegram.me/joinchat/DcjqdEEVhPh4JRXj9Z97Xg

https://telegram.me/sadikarafarini

تلفن مشاوره و پاسخ به سوالات :   09199910049  - 77682781

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی